fiaeol

Alla inlägg under juni 2018

Av Sofia Abrahamsson - 30 juni 2018 11:06

Jag älskar verkligen dagarna i mollsjön ??
När vi väl är på plats då för kaoset som infinner sig i detta hem innan vi ska iväg är som att vara i krig. Alla bråkar, hittar inte sina saker, är färdiga enligt de själva tills vi typ sitter i bilen ??
Men när vi är där så njuter vi.

Tyvärr inga bilder på stora tjejen för hon är aldrig uppe på land ??

BVC

Av Sofia Abrahamsson - 27 juni 2018 08:10

Igår va Bobby på sin 1 månaders kontroll exakt på dagen.
Han spydde, sket och pissade om vartannat så det visade han att han kunde. Och tur att läkaren snart skulle sluta eftersom han oxå fick sig en dusch av Bobby kiss ??
Men han växer så det knakar.
Nu vägde han 3885 g och va 53 cm lång. Så 5 cm på en månad ? min fina lille bebis.

Av Sofia Abrahamsson - 27 juni 2018 08:06

Det är så underbart när alla barnen är hemma igen ??
Det är full fart och inte tyst och jag älskar det ??
Igår hade vi både Ida och barnen och millan och barnen på besök så då va det verkligen full fart här hemma ?

Av Sofia Abrahamsson - 24 juni 2018 10:17

Vilken härlig midsommar vi haft. Bara varit och tagit det lugnt.
Och tur hade jag så att Rebecka ringde midsommarafton och bjöd på fika så jag fick stilla mitt begär lite och pussa på mina barn.
Detta är nått jag hade velat göra med barnen med. Bara va här ute lite. Så smidigt när man kan låna husvagnen av pappa. Då blir det verkligen avkoppling.
Det är så himla fint här ute ?

Av Sofia Abrahamsson - 22 juni 2018 22:22

Lugnaste midsommar som jag varit med om och så underbart skönt.
Städat lite åt pappsen i husvagnen.
Blev bjudna på midsommarfika hos Erik och Rebecka. Så fick träffa mina underbara barn lite och pussa på dem ??
Sen bara gått och kollat läget på campingen.
Nu har vi precis ätit lite jag och hjärtat.

Så underbart och rofyllt att bara titta ut över havet ? hade varit lite mer rofyllt om inte krigar Bengt va med och stirrade omkring i sitt koppel ?

Av Sofia Abrahamsson - 21 juni 2018 21:42

Denna midsommar har vi bara lille Bobby så vi ska bara ta det lugnt i pappas husvagn som är på egna äventyr. Så skönt att inte ha nått planerat just nu för sista tiden har det varit så mycket med allt så tror detta är precis va vi behöver ??

Av Sofia Abrahamsson - 18 juni 2018 20:49

Alltså denna lille mannen till att vara stark i nacken. Kan bli livsfarligt för han tjonga ju axeln ibland som bara den. Men näsan är knappt sne längre så den har han nog tjongat på plats själv ? och lägger man han på mage så trycker han iväg sig med benen. Tycker han kan ligga still ett tag så man kan njuta av den tiden när de inte rör sig ???

Av Sofia Abrahamsson - 18 juni 2018 13:31

Igår va det dax för Pappa att bada Bobby för första gången. Och det gick kanon. Han sprattlade på med sina små kycklingben ?

Efter badet va man helt slut visst så somnade på pappa som en stock ???

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards