fiaeol

Alla inlägg den 16 juni 2018

Av Sofia Abrahamsson - 16 juni 2018 19:39

Alltså jag som va så färdig efter Eddie med barn. Och nu när jag har min lille Bobby här så är jag så lycklig att jag hade fel??
Älskar verkligen livet med alla barnen..

Idag har Bobby provat sitt babygym som han fått av sin framtida gudmor och Vilda?? Han har aldrig legat och tittat så länge innan så han verkade gilla det skarpt.

För efter det har han inte varit vaken så mycket. Kämpar ju med min amning nu så han få lite ersättning och då verkar han bli pigg men när jag ammar så somnar han om han inte skriker. Men Hoppas att det kommer igång redigt snart så han börjar gå upp i vikt min lille plutt. Det där med tålamod är ju liksom inte min grej och första barnet som jag ammar så lite ny på detta.

Av Sofia Abrahamsson - 16 juni 2018 17:59

Ja jag tänkte jag skulle försöka mig på detta igen. Men är ju helt teknisk nollade så få se hur det går 😂😂😂

Tycker ju själv att det är jätte roligt att läsa andras bloggar som man känner. 

Så Hoppas det är nån som komme läsa. 


Kommer ju självklart handla om min familj väldigt mycket. Kommer oxå att skriva lite om min dotters sjukdom och hur det går. 


 


Måste ju bara visa vilket fint gosedjur storasyster har sytt till Bobby ❤️

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards