fiaeol

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2018

Försök till fotografering

Av Sofia Abrahamsson - 2 augusti 2018 08:33

Alltså häromdagen upptäckte jag att alla mina barn va samlade i soffan samtidigt. Händer Li om inte så ofta så jag skulle försöka ta kort på alla. Kan säga att det inte är det lättaste hahaha

 
 
Sandra

Sandra

8 augusti 2018 03:14

Så fina barn Fia😘
Kika gärna på min blogg, nouw.com/fitnessfortwo
Kram Sandra Karlsson😛

http://noue.com/fitnessfortwo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Abrahamsson - 20 oktober 2018 16:09

Ja det är sjukt härligt ute så vi passar på att gå ut och ta lite frisk luft medans lovis är pigg. Kom hem från skolan igår och mådde piss. 39.1 i feber och ligger i vanliga fall på 36 så va inte mycket med henne. Lite bättre idag men fortfarande feb...

Av Sofia Abrahamsson - 18 oktober 2018 11:42

Ja nu har nog lilleman snart allt. Självklart skulle han ha en bil med som han kan racea med. Jisses va han växer min lille. Kollade bilder från när han va nykläckt och det händer så mycket på så kort tid. ...

Av Sofia Abrahamsson - 18 oktober 2018 11:39

I måndags hade jag båda mina prinsar hemma och då behövde den stora rastas lite så fick bli lekparken. Eddie först på sparkcykel och jag halvspringande efter för att hinna med. Men så mysigt och självklart va ju mamman tvungen att klättra lite med...

Dop

Av Sofia Abrahamsson - 14 september 2018 13:27

Ja jag har ju helt missat att skriva om dopet som gick super. Va så trevligt och smidigt. Bobby va lite sur tills snutte och tutte kom men sen va han tyst och Eddie behövde såklart kissa mitt i allt men sånt som händer hahaha Min mamma som gjorde...

Av Sofia Abrahamsson - 14 september 2018 13:19

Ja det har jag verkligen varit sista tiden på att blogga. Jisses va tiden springer iväg. Ja jag lät lite gammal där kände jag Men här hemma rullar det på i full fart lilleman växer så det knakar. Fan va jag älskar livet som mamma även om jag typ v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards