fiaeol

Alla inlägg den 10 augusti 2018

Av Sofia Abrahamsson - 10 augusti 2018 11:36

Ja alltså idag vaknade min sambo upp till utan vatten. Kan tänka mig paniken som blev i honom när han inte skulle kunna sätta igång kaffe till sin kära sambo som kan likna sig vid en drake som sprutar eld om det inte är kaffe och cigg hon (jag) få ta på morgonen hahahaha
Ja och självklart så är det ju svårt att ge Bobby mat med såklart.
Sen då när man är 7 personer i ett hushåll så kan jag väl ärligt säga att toaletterna anbänds flitigt. Ni kan ju tänka er själva om det inte gå att spola när alla ska skita hela tiden. Ja så va bara för mig att traska bort med mina skurhinkar till baljan de ställt ut till oss och hämta lite vatten så jag få undan bajset.

Ja och ni som undra om draken fick det hon ville så är svaret JA. Sån tur hade tobbe att vi hade vatten i kylen så han kunde starta kaffe hahahah

Av Sofia Abrahamsson - 10 augusti 2018 11:28

Ja nu äntligen fick vi ihop en träff med alla barnen. Sååå underbart, trevligt och roligt.
Blev kvar ända till 23.30 De bjöd på så god mat. Andreas är en jävel på det där.
Och bad blev det i mängder. Både i kalla poolen och i varma bubblet.
Dessa människor är så underbara och lättsamma och exakt samma humor som en annan hahahah

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards