fiaeol

Alla inlägg den 9 juli 2018

Av Sofia Abrahamsson - 9 juli 2018 10:41

Alltså detta barn kommer ju att göra mig gråhårig en vacker dag.
Han är vid poolen och leker och jag frågar lite försiktigt va han kastat i. Då ta han grilltången och fiskar upp min äggklocka.
Fick som svar när jag frågade va den gjorde i poolen att fiskarna höll på att äta upp den men han lyckades fånga den med grilltången.
Jaha ja men det va ju bra att de inte hann det då gubben ??????
Jaha blir till att köpa ny ?

Av Sofia Abrahamsson - 9 juli 2018 07:56

Så nu är äntligen ordningen återställd.
Alla barn är hemma.
Så underbart.
Och massa Bobby mys blev det ju för de hade saknat honom så mycket. >3
Och mina barn har ju de bästa tipsen för oss som har fått lite hängbuk efter förlossningen.
Helt allvarligt när Olivia sitter och kliar mig på ryggen och råkar känna en balk eller två eller tre ? så säger hon och visar på mig såklart samtidigt att de är bara att dra bak allt löst på ryggen sen sätta en tejp där om man vill få platt mage mamma. Tack för den hjärtat ???
Och då har Elvira med en idé att bara ta gladpack runt magen mamma och springa så försvinner allt. För det har de minnsan sett på Youtube de här små damerna.

Av Sofia Abrahamsson - 9 juli 2018 07:50

Ja denna helgen va det tosia.
Och den spenderades med vänner och god mat ?
På fredagen åkte vi ner med Jennie, Jake, Oskar och cassie och de små barnen och theodora.
Så mysigt att bara gå och strosa och det gjorde vi första stunden till jake tyckte att det började bli lite små trist och typ sprang ???
På lördagen va det ju självklart fotboll först och Jennie och jake bjöd på plockmat.
Första halvlek inomhus sen skulle vi försöka oss på att få ut tv:n till paviljongen. OMG vilket kaos???
Men det gick tillslut.
Och Tobbe som har noll intresse för fotboll ska ju va glad att han inte fick en stekpanna i huvudet med sina små kommentarer ?
Efter åkte jag och hjärtat ner själva med Bobby på tosia och bara gick.
Så jävla underbart att bara va <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards