fiaeol

Alla inlägg under juli 2018

Av Sofia Abrahamsson - 27 juli 2018 07:57

Alltså så underbart och perfekt ställe.
Igår va jag och alla mina barn och badade. Efter jobbet kom Tobbe med så åkte inte hem förrens efter sex.
Så perfekt ställe. Man ser alla barnen hela tiden stora som små. De stora kan va på de djupa och små på de grunda. ( och hade varit ännu bättre om Eddie inte trodde mina va mega stor bara för man fyllt 5)
Och det bästa är att det finns ett dass där..

Och sen blev det bara häng hemma.
Mina små pojkar somnade tillslut jämte varandra i soffan ute <3

Av Sofia Abrahamsson - 24 juli 2018 09:24

Ja igår åkte tjejerna iväg på sin årliga tripp till brunnsbadet med Malin och hennes kille, så jag och Eddie passade på att åka till familjen Moilanen och Eddies bästa vän inez.
Så underbart och skönt att bara va och prata lite skit.

Av Sofia Abrahamsson - 24 juli 2018 09:19

Så skönt när det blir söndag och alla barnen kommer. Tystnaden försvinner och det är liv i luckan igen. Och på nått konstigt vis så har jag mer energi till att göra saker när jag har dem i min närhet.
Även om det är mycket bråk och skrik oxå ska ni veta i denna familjen så har man ju stor chans när man har 5 barn att nån av de är nöjd hela tiden hahahaha

Av Sofia Abrahamsson - 20 juli 2018 10:55

I förgår hade jag och Bobby heldag med Jennie och Joy <3
Är så glad att vi har hittat varandra igen efter så många år. Är så roligt med eftersom det bara skiljer 3 dagar på våra bebisar och våra karlar är rätt så lika. Haha.
Vi trivs helt enkelt allihopa när vi umgås och tiden bara springer iväg.

Av Sofia Abrahamsson - 20 juli 2018 10:50

Varje torsdag på Östersjö så är det barnens kväll här. Då åker mormor o micke och vi ner och barnen få åka massa karuseller och äta gott. Vi har gjort så i 10 eller 11 år nu. Så underbart mysigt.
Och igår hade vi sån tur med vädret. Regnade när vi kom dit men slutade. Kom ett skyfall när vi satt och åt under tak sen va det uppehåll hela kvällen.
Och mamma o micke bjöd barnen på så mycket karuseller. <3 så tacksam.

Av Sofia Abrahamsson - 17 juli 2018 21:58

Jag älskar verkligen dessa underbara sommarkvällar <3
Bara få sitta ute med vänner eller bara familjen.
Sååå underbart.

Av Sofia Abrahamsson - 14 juli 2018 08:55

Här vill jag presentera Bobby framtida gudmor. Jennie Brorsson. Hon kommer bli perfekt som det. Är så engagerad i alla mina barn och har funnits vid min sida oavsett. Har hjälpt mig genom allt. Hon va den som satt med mig första helgen jag va utan mina barn efter separationen och gjorde så att jag tog mig igenom den. Har stöttat och hjälpt mig på så många olika vis och jag VET att skulle det va nått så finns hon där <3

Av Sofia Abrahamsson - 12 juli 2018 08:57

Heldag med fina vänner.
Så underbart när man kan sitta ute hela dagarna och bara va och barnen kan springa och leka som de vill.
Och ja jag vet att vi behöver regn men helst inte på dagarna då om jag nu få tycka till ??
Och om det är frågetecken i hela min text så är det för att jag gör gubbar då och jag har inte fattat hur jag få in det så det syns i bloggen så ni få gissa helt enkelt ??
Självklart fick ju tobbe och Oskar oxå äran att få va med på kvällen och stackars jake jobbade så han missade ju detta.

Måste ju bara säga att jag har ju lätt den snyggaste mannen i mitt liv ??????

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards